üzleti és szolgáltató központ

A Pannova Ipari Park rendelkezik a kor minden igényét kielégítő Üzleti és Szolgáltató Központtal, mely minden bérlőnk számára elérhető. Az irodaházban recepció, irodák, konferenciatermek találhatók.

A nemzetközi üzleti életben ma már nem újdonság az a lehetőség, amit a Pannova Ipari Park nyújt az ügyfeleinek. A részidős iroda bérlési lehetőség költséghatékony megoldásként jelentős üzleti előnyöket nyújt. Virtuális titkársági szolgáltatással segítünk partnereink ügyvitelében, fogadjuk hívásait, közvetítjük üzeneteit, de fordítási, adatrögzítési és egyéb ügyintézési feladatokban is számíthat munkatársainkra.

Hogy ügyfeleink letelepedését, cégalapítását rugalmas keretek között történő elindulását versenyképes árak mellett is garantálni tudjuk, hatékony kapcsolatot ápolunk a helyi önkormányzati szervezetekkel és hivatalokkal.

Széles körű tapasztalatokkal rendelkező munkatársaink révén eredményesen közreműködünk a horvát határon átnyúló gazdasági kapcsolatok kiépítésében. A regionális együttműködések, és kereskedelmi-befektetői tapasztalatcsere minden eszközével támogatjuk ügyfeleink export és import tevékenységét.

 

Pannova Szolgáltató központ

 

A Park minden erejével hozzájárul a betelepülő cégek befektetési költségeinek minimalizálásához, akár bemutató irodáink és rendezvénytermünk rendelkezésre bocsátásával. A fentieken túl számtalan szolgáltatást nyújtunk a portaszolgálattól a postai szolgáltatásig, az orvosi ellátástól a gép-, műszer- és munkaerő-kölcsönzésig, de a betelepült vállalkozások karbantartási és logisztikai problémáira is kínálunk megoldást.

Szolgáltatások

 

A PANNOVA munkatársai kiemelt figyelemmel kezelik a betelepülés előtt álló vállalkozások működésének elindítását. Számukra jogi tanácsadást nyújtunk, segítjük a tervezési, építési, közműellátási, szállítmányozási kérdések megválaszolását, azaz a beruházások hatékony műszaki elkészítését. Igény esetén információt adunk az állami és regionális támogatási források felkutatásához, de vállaljuk a működés finanszírozásának megszervezést, sőt az építmények kulcsrakész kivitelezését is.

Irodabérleti lehetőségek

Egyedileg mérhető és temperálható 1-4 fős irodahelyiség, berendezve (opcionális), szélessávú internet hozzáférés, saját telefonszám, saját email cím és tárhely, irodatechnikai gépek használatának lehetősége.

Virtuális Iroda

Amennyiben nem szeretne külön irodát és személyzetet fenntartani, így a virtuális iroda szolgáltatásunk az Ön számára a megfelelő megoldás:

  • Postaszolgálat: levelek érkeztetése, iktatása és kezelése (igény szerint továbbítás vagy megőrzés)
  • Telefonszolgáltatása: asszisztensünk az Ön cége nevében jelentkezik be, a hívásokat rögzíti, üzeneteket vesz fel, szükség szerint a hívásokat átirányítja a megadott telefonszámra.
  • Egyéb adminisztratív funkciók ellátása

Tárgyalóhelyiség bérlés

Üzleti és Szolgáltató Központunkban lehetőség van különféle méretű tárgyalóhelyiségek bérlésére, igénybevételére.

Felszereltség: Saját telefonvonal, szélessávú internet hozzáférés, irodatechnikai gépek használatának lehetősége.

Konferenciaterem bérlés

50 fő befogadására alkalmas, egyedileg temperálható professzionálisan felszerelt környezet:

  • Flip chart
  • Projektor
  • Hangtechnikai berendezések
  • Szélessávú internet kapcsolat
  • Saját telefonvonal
  • Mozgatható asztallappal ellátott ülőhelyek
  • Irodatechnikai gépek használatának lehetősége

Egyéb igénybevehető szolgáltatások

  • Portaszolgálat
  • Titkári szolgáltatás

Projektgenerálás, pályázatok előkészítése, pályázatírás, projektmenedzsment

Klaszterek kialakítása, klasztermenedzsment

térség fejlesztési alapítvány –  határmenti partnerek keresése, projektek előkészítése, lebonyolítása

Pénzügyi, számviteli, adózási tanácsadás, könyvvizsgálat

Reorganizáció: működés átvilágítása, stratégiai és operatív tervek készítése

Marketing, PR és kommunikációs tanácsadás

Műszaki tanácsadás

Jogi tanácsadás, minőségbiztosítási tanácsadás